kära läsare

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit här på sista tiden, haft så otroligt mycket att göra och har därför då prioriterat andra saker som stått högre upp på listan "att göra"

nu är jag i alla fall hemma från uppsala, hemma från alanya (och tack gode gud för det, slipper alla bomber och granater) och hemma från skolan för dagen. första veckan där också för den delen, och det känns redan drygt - däremot vet jag vad jag vill bli, vet mina mål och vet lite till så det känns som att detta år ändå på något enstaka vis kommer bli kanon!

längtar som en flodhäst till artonårsdagen i alla fall, och den är snaaaart!
som sagt, jag är ledsen för så få uppdateringar - men däremot har ni något kul att se fram emot istället :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0