voilá

jag är tillbaka som den riktiga malin (igen?) yes. glad över att den nya veckorevyn är otroligt snyggt designad och alla sådana ting man kan bli glad över såhär på onsdagen.
förövrigt tror jag att jag ska in till staden idag, har inte varit där på år och dag känns det som, säkert 3-4 veckor sedan med tanke på att jag var i uppsala en vecka också. yes!

& på måndag bär det iväg ner till uppsala igen, haha jag bara flyger och flyger men trevligt är det, och det är väl därför man arbetar och står i för att unna sig saker och ting! yes! så är det.

har precis läst veckorevyn för denna gång och jag blev som gladast när det var några sidor kvar.
"WHAAAT?" den boken har jag tänkt köpa X antal ggr men kommer mig aldrig till skott och nu kommer jag få den gratis. tack så hemskt mycket, nöjda kunder är vad ni får för detta!.
jaaao.

(jag är ledig idag.. tjalalala.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

får man fråga sej vad det var för bok? KUL att du dyker upp i trakterna igen:)

2006-08-09 @ 12:56:30
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Malin

jaa johanna, det är "gossip girl" hur bra som helst :) eller jag hoppas det! haha, och jaa, jag har hört att du och vic ska berätta en sak för mig,. väntar med spänning ;)

2006-08-09 @ 13:40:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0