i en tröjas värld

denna dag började med att vakna upp hos victors mams och det var riktigt mysigt faktiskt. tog en dusch sedan är det julkalender för fulla muggar ;) weei. jag tror att den blir bra - frukost och allt sedan iväg till skolan.

busskortet fungerar inte, eftersom det har troligtvis gått sönder på ett eller annat sätt, sedan volleyboll!

efter det var det slut för denna dag. åt lunch.

victor och jag gick på staden efter skolan - han hade lovat mig en stadstur. så sött :)
gick och kollade på lite julklappar, och sedan fastnade vi på jack&jones, där jag hämtade tröjor och victor provade.

efter många om och men gick han med på att köpa två tröjor, varav den ena tvingade jag på honom och han insåg väl själv att jag aldrig skulle bli tyst - så han gjorde det enda rätta för att få mig quiet. skitsnygga tröjor - verkligen!

efter detta gick vi på det nyöppnade caféet och håll i hatten - malin BJÖD! jag är stolt :P haha, det är inte var dag, men jag överraskade med det idag. hem med bussen och sedan åkte victor in till olearys på grabbmiddag och jag till hans mamma med syster och cajsas kompis på tjejkväll med tacos.


min sötnöt kom sedan hem igen och pussade lilla mig. åt godis och efter det åkte jag och lotta (v:s mor) till ica. vi är nu tillbaka och här ska ätas och tittas på idol. enjoy!

ERIK vinner ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

MARKUS VANN! just like I said;) och du borde va NÖJD han är norrlänning;)

2006-12-02 @ 00:19:41
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Malin

johanna: haha, jaa det är sant! han är störtskön faktiskt ;P så jaaa, han var värd det - verkligen!

2006-12-02 @ 21:51:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0