jul i vårt hus

48802-52148802-520



SÅHÄR mysigt har vi hemma. jag tycker verkligen om vårt tomteland. så mysigt. när vi var mindre lekte vi där med gubbarna, jag och mina två bröder. det var hur mysigt som helst. jag saknar den tiden, fast bara ibland.

nu följer en ny vecka med spännande ting.
jag ska fortsätta slå in julklappar
imorgon har vi dans en hel förmiddag
sedan ska en filosofigrej lämnas in
ledig sista timmen
tisdag går vi som vanligt,
men vi ska ner till ett café på rättskunskapen för att där redovisa rapporten (jag har redan gjort det)
sedan slutade jag 13.20
onsdag är det pyssel och lärarrevyn, hur kul som helst
torsdag är det slut för denna termin. klockan 10.00 börjar avslutningen i stadskyrkan.
fredag blir det ut till staden och shoppa de sista grejerna
lördag till victor och byta julklappar :D
söndag - GOD JUL! MYSPYS


Kommentarer
Postat av: Bulli

Mysigt.. Vi har också gjort en liten by hemma. Vi gjorde vår i fönstret. Köpte ett paket på Guldfynd. Blev jättemysigt! Visst är julen härlig.

2006-12-17 @ 09:59:29
URL: http://www.bullipyssel.blogg.se
Postat av: Malin

Bulli: Julen är helt underbar! Vad kul att höra, är den liknande vår?

2006-12-17 @ 10:30:23
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0