LJUVA HELG

Det känns skönt med lov. Verkligen. Bara en vecka kvar efter nyårsafton (fortfarande oplanerad men vi är på G). Imorgon blir det jobb i fyra timmar och efter det har jag tänkt att sätta mig ner och skriva "årets blabla" såsom alla verkar göra i bloggen - och jag vill verkligen inte vara sämre. Därför behöver jag också göra en sådan lista. Imorgon har jag tid.

Idag har det annars varit en ljuvlig dag. Vaknade upp och sedan körde Cajsa och jag "singstar" länge, hann även med att köra straffar med Emil på xbox 360, och gissa vem som vann? Wee, jag! haha. Stolthet. Efter det åkte Victor och jag in till staden för att byta min Rosa Peakmössa, mot en svart, med tanke på att jag köpte en rosa skidjacka igår, köpte iochförsig ett helt set. Otroligt läcker rosa vinterjacka - till svarta täckbyxor. Nice. Då fick jag lov att byta den rosa mössan eftersom det var inte samma rosa färg. Familjen liksom Victor tyckte ändå att det passade men Icke sa Nicke. Jag fetvägrade. Vi gick även och fikade på stan, jag och Victor. Min älskling utöver det vanliga.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0