MIN JACKA?

48802-537Äntligen är de nya trenderna på internet och jag är fullkomligt taggad till en ny uppsättning nya kläder. Dock inte gällande pengafronten - men jag är på G, har insett att det är riktigt kul att tippa på hockeymatcher - det ska jag fortsätta med.

Denna jacka är helt kanon och kostar enbart 498: - på H&M. En riktig sommarjacka och är en blandning - trench/kappa.

Jag är hemma hos Victor och idag har vi bara tagit det lugnt. Varit och lyssnat på Markus Fagervall i gallerian och han var helt cool egentligen. Enligt min åsikt. .) Vi åt även på subway - som alltid. Jag satsade på en ny smak på dressingen - det var ingen hit.

Imorgon åker vi till Umeå och S H O P P A R. Hoppas jag.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0