@t

Åh, det är så mysigt med juletid.
t.v. tomten kommer! (fast det har den aldrig gjort hos oss)
Fönster i vardagsrummet - så vackert tycker jag. min mor är bäst på julgrejs!
Sedan är det ju jag som äter ur min kära dumlekalender - jag kunde inte hålla mig utan öppnade 24:an redan igåår (!!). hemskt men sant. den var STOR och riktigt god.

ett julrim:
denna kan vara bra att ha
när du väl ligger på ett spa
i maten den kan vara användbar
i salladen den du ofta har
den är väldigt lång och rund
de säger att den för magen är sund
till dig som äter det mesta
och förevigt vill unna dig det bästa
du tror att du vet vad det är
men egentligen har du inte en aning när
... jag berättar att det rimmas om en tomat (?)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0