TIPS VID REAYRA

Vad ska du som följer trender tänka på när portarna öppnas under mellandagarna?

1. Köp ALDRIG något som du vet att du egentligen inte kommer att använda en endaste gång, bara för att det är extrapris. Detta är en vanlig fälla som många människor utsätter sig för - ständigt, två gånger om året åker de dit. Jag tycker bara att det är onödigt.

2. Jeans är ett perfekt klädesplagg som är kanon att köpa när det är nedsatt pris. OBS: kom ihåg att även här bör du inte investera i ett par (förra säs) utan tänk efter, vad kommer säljas till nästa säsong? Just nu är jag mycket för den s.k. mellantvätten som kommer att dominera i vår. Det var längesedan det var trendigt.

3. Håll dig vid neutrala färger. Det är visdomsord som jag hört överallt i hela min livstid, och jag kan tänka mig att även du har hört dessa x antal gånger, men jag måste bara påminna dig. Detta är en LAG och bör hållas, en sådan att efterfölja. Att köpa gula, rosa, orangea osv. kläder är bara en dålig investering. Okej, är det ett läckert plagg som du bara MÅSTE ha, kan det godkännas, men annars? Släpp det.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0