uppklädd för foto

weell, nu har jag sminkat mig och tagit på mig en svart klänning (men inte den jag egentligen ska ha, den kommer victor med lite senare!) i alla fall, mor och far har kommit på att vi ska knäppa julkort och det är bara att le som alltid varje år :P

annars sitter jag här och dricker min citronjuice - har druckit 2,5 liter sedan igårkväll runt halv tio! illa det här alltså, har aldrig i hela mitt liv haft denna härliga sjukdom. men jag kan i alla fall gå - fast det är knappt. huvudvärk och allt. JAG ÄR HUNGRIG!

i alla fall låg vi och såg på svensson svensson denna morgon! haha, hela familjen mös på :P så trevligt!

fick adventspaket idag också, ett par trosor, två tights och godispåse!
PLUS 50 kr för det kom mamma på eftersom jag har namnsdag idag! brukar alltid finnas ett kuvert på bänken i köket, men idag gjorde det inte, "MEN DU" sen springer hon iväg från flingorna "GRATTIS MALIN" - kramkalas och femtio kr rikare. jag tycker om att ha namnsdag..

Kommentarer
Postat av: Johanna

akitvera deeej kvinna! vi förgås utan din läsning

2006-12-11 @ 17:06:28
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Malin

Johanna: ska bli ;P haha, någon gång ;)

2006-12-17 @ 09:21:41
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0