dagens lycka

75 kr på ica är mina, och jag visste INGENTING om detta :) alltså 75 kr i en bonuscheck så att säga, och jag fick deN! tack tack, den var trots allt min familjs men mamma insåg att jag behöver den till nästa vecka :)

annars har allt varit som vanligt, vill bara säga att jag åt världens två godaste pajer idag.
HELT KLART!
måste verkligen sätta in recepten här när jag tagit reda på dem av mamsen.
en kycklingcurry
en tacoköttfärs
jag bara åt och åt, sedan kanelbullslängd och kladdkaka, med grädde glass och hallon!

jag fick äta detta runt halv nio eftersom jag jobbade - så det blev rester - men ack så gott :)

jag har tyvärr inga bilder att bjuda på idag, men jag ska bättra mig.

kom ni ihåg att jag sa att jag skulle börja ge sminktips och liknande? lugn det kommer :)

Kommentarer
Postat av: hängiven läsare

självklart kommer jag ihåg det. det är många dagar nu som jag funderat på när tipsen egentligen kommer att dyka upp. jag väntar ivrigt malin :):)

2006-07-18 @ 19:46:14
Postat av: Malin

lugn bara lugn, det kommer det kommer, jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

2006-07-18 @ 21:56:40
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0