Dagens Stilometer

imgLack - Jag älskar det materialet och ibland önskar jag att jag köpt de där skorna jag höll i SÅÅÅ länge. Men men, det kommer fler tåg. Köp dig ett par fräna lackskor - de håller i höst!
imgDen kom våren/sommaren 2005, den skulle vara här för att stanna men många dissade ändå den underbara nya idén. Nu visar sig fler och fler kvinnor i denna på stranden. Jag talar förstås om Baddräkten. Se bara på alla kändisar ;)-
imgTråkiga och arga människor. I vårt samhälle kryllar det av dessa people. Jag menar man möter hellre en glad och trevlig prick än tio sura, håller ni inte med? Skaffa dig ett leende och NJUT även fast det är regn ute - klaga INTE i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Linn

Håller med om det sista, sura människor är det värsta som finns!

2006-07-05 @ 22:29:07
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Malin

Linn: Helt klart! det är så otroligt tråkigt, man blir bara sur/ledsen själv!

2006-07-06 @ 08:50:36
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0