dessa två

WORST: AXL ROSE-STYLE HEADBANDS photo

förr var stilen verkligen illa. nu är den på topp, men vaad i hela friden har de på sig på "toppen"? dagens fråga. o ja.

BEST: ROLLED SHORTS photo

jag älskar shorts, kan köpa de när och var som helst! hoppas verkligen att mina svarta cityshorts är i uppsala imorgon :) jag längtar efter dem! har dock köpt mig ett par nya (liknande kate moss) som jag har med mig i resväskan ;)

BEST: POLKA DOTS photo

prickigt är verkligen en trend som håller i sig sedan länge ;) och den fungerar lika bra än!
tycker även att det är coolt att även kate bosworth går omkring i h&mlinnen, till och med ett prickigt som jag själv har i garderoben!

BEST: STRIPES photo

och varför inte använda randiga plagg som är så otroligt snygga detta år?
KÖP KÖP KÖP! (det gör jag jämt, :P)


Kommentarer
Postat av: tess

såg också de där bilderna på people.com :) keep up the good work malin!

2006-07-24 @ 00:30:51
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: tessi

jag tycker det nicole richie har på stranden är skitsnyggt :D
Shortsen, dom har verkligen blivit mitt favoritplagg i sommar! förut har jag alltid haft kjol men denna sommar har jag bara haft shorts! and i love it! :) du har en bra blogg malin! ;))

2006-07-25 @ 17:47:20
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: freddy

tror att du är ebba? för det är en dålig sak att vara ebba

2006-07-28 @ 21:28:57
URL: http://heartbreakkid.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0