en riktig filmdag

olala. vad mysigt att vakna upp - och kunna sova ut (i alla fall till halv tio - jag är stolt). sist jag gjorde det var höm, näe jag kommer inte ihåg i mitten av förra veckan troligen, ja, jag tror det faktiskt!
sommarlov, jag är ledig - LEDIG denna helg, jobbar inte imorgon, jobbar INTE idag!
helt otroligt. sedan blir det jobb måndag&tisdag. säga vad man vill men dagarna går snabbt :)

igår var det faktiskt roligt på jobbet - har aldrig varit så glad på en em, men det var jag igår :) weeo!:

så idag ska jag och min bror se fiiilm! eller JAG har bestämt det, han får hänga med :)
först har jag tänkt att köpa några tidningar så jag har något att göra idag!
lösvikt finns kvar sedan gårdagen! :D haha, eller jag har nog ätit upp det redan såå får köpa en till påse.
här ska festas - det är inte alltid man är ledig ;)
glass också MUMS!

dagens tips
igår åt vi såå god mat och efterrätt när vi hade gäster.
maten:
det var tacos - man fick välja - köttfärssås eller kycklingfilé i sås.
vad tog jag om inte kycklingen ;) haha, sedan tortillabröd - MJUKT ska det vara och fyllde det med allt möjligt, ost och sådant.!
sedan efterrätten:
hederlig gammeldags vaniljglass
jordgubbar
krossad mintdajm - som var hur gott som helst - strö över allting
grädde
maränger
lemon cheesecake

såå gott :) ät det idag och njut av allting!

snart ska jag klä på mig ;P haha, ja det ska jag, sedan köpa tidningar. njut av tipset!

Kommentarer
Postat av: tess

malin vad har hänt med dina dagens outfit + bilder till det ?:P puss sweetie

2006-07-15 @ 14:30:24
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Malin

haha, de kommer den dag jag använder ROLIGA outfits ;) puss sötnöt.

2006-07-16 @ 11:19:41
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0