lunchtime

men vilken dag (jobbar nine to five idag) och jag känner mig riktigt trött faktiskt om jag ska vara ärlig.
är hemma på lunch nu 13.12-14.12 KANON, sedan när man kommer tillbaka har jag även EN fikarast kvar!
härliga tider ;)

igår var det helt underbart, jag och min faster (världens bästa minsann! man känner riktigt hur man saknar henne, )och hennes dotter - min kusin och även då min lillebror som jag skrev om igår åkte ut till en strand och det var helt underbart. vattnet måste ha varit över 20 grader - jag badade HUR LÄNGE SOM HELST! verkligen, helt otroligt - annars är jag ofta en badkruka.
jag hann även med att äta upp ett helt kexpaket - tom&jerry och även en magnus double och även mariekex - man blir ju så sugen när man ligger där och solar - och även då man löser korsord tillsammans.
jag löste fyra stycken med lite lite lite hjälp av G (min faster) men hon löste också egna som jag hjälpte till med. godis fanns också - vi kastade boll i vattnet och busade runt.
"tänk vad glad man blir av sommaren",sa vi åtskilliga gånger, och jag tror faktiskt att ja det är det,
det är SANT

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0