olalala. så bra!

det känns verkligen underbart trevligt att vara här, varje år man åker hem är nästan en sådan där period med grin och tårar - men det är samtidigt en grej man alltid får gå igenom och det går lika snabbt varje år att komma igen (?), hur skrevs den meningen egentligen?

anyway, igår var det storshopping och det var riktigt roligt måste jag säga, det blev lite saker att investera i och ja, jag skriver mer om det senare, mycket för höst/vinter.

sedan på kvällen var det riktigt skoj, och även idag när vi vaknade och gick upp i tid minsann! kändes bra, iväg och sedan ner med Johanna till staden, hem igen, locka/permanenta hennes hår och efter det gick vi iväg igen. ni förstår inte hur varmt det är här, som utlandet och jag är seriös.

så nu sitter jag här med min kusin och vi ska laga mat, typ korvstroganoff, eller det blir hon som får laga maten med tanke på att hon kan faktiskt laga mat, jag å andra sidan bränner maten (som jag gjorde under konf /nov lovet) det är så roligt här så oj oj oj.

på fredag bär det iväg till sthlm med familjen! vi ses där! ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0