shop til you drop

jaao, jag ska in till city och shoppa loss idag - i alla fall lite saker, eller det som jag hittar rättare sagt
har ätit en STOR frukost så att jag inte ska behöva gå och köpa käk det första jag gör.
(kanske det andra - en glass är underbar)

igår vann ITALIEN och jubel här hemma var en självklarhet - YEAAAAAHHH!
jag höll på att käka mig sönder av kex, haha, (dålig kombination av den meningen) när alla andra satt och åt snacks och sådant var jag bara sugen på "brago" och "mördegskex" mummms!

jag funderar även på att hälsa på min faster med barn idag! och idag kommer också min morbror från sthlm. allt är suveränt faktiskt! såå kul :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0