sleep tight

jag har kommit hem från ett 18års firande som var utomordentligt bra :D hur kul som helst!
vi spelade kubb, åt varm smörgåstårta - tårta och kakor + fika! :D mycket trevligt!

sedan såg vi även johnny english och skrattade som aldrig förr!
jag hade köpt två linnen som min käre vän eveline fick och hon blev nöjd, så det känns kanoners!

nu kan jag inte sova och ska därför läsa en bok, :P haha, så kan det gå, jag håller på att söka avgångar med flyg men det ser inte ljust ut, detta MÅSTE ordna sig.

packar imorgon. (äntligen sitter jag vid min dator - bärbara) :D

dagens outfit:
- ljusa jeans
- röda och vita converseskor
- rött och vitt randigt linne
- vit cardigan
- vitt diadem - flätat! :D
- örhängen!

sov gottish! ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0