snabbast möjligast

usch vad tråkig jag har varit med att inte bloggat på länge nu
säger bara en sak, ikväll blir det skoj!
har jobbat till sex och när jag kom hem stod all "tacos" på bordet och det var bara till att hugga in, igen och igen och igen, detta är ju ändå en mat som ALDRIG tar slut och man blir inte heller mätt förrän man håller på att avlida av mätthet, men men, det är GOTT!

lösviktgodis och glass och jordgubbar och maränger och daim och ALLT kommer nu på studs.
väntar bara på att min kompis ska komma hit också, även hon har jobbat till klockan sex idag!
vi ska ha det skoj med att titta på filmer och surra och ha trevligt med GODIS och allt sådant gott :)
"a lot like love" blir det minsann!

och jag som såg alfie igår men somnade, får prova igen imorgon ;) haha, man är död på kvällarna nu för tiden faktiskt!

Kommentarer
Postat av: tess

du är utmanad ;) kolla min blogg

2006-07-14 @ 19:25:26
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Malin

I did ;)

2006-07-16 @ 11:19:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0