@ the beach

yes. solen strålar ute och det är hur varmt som helst, har hört att det ska bli över 30 nu i helgen - när man jobbar varje dag! KUL?
i alla fall är jag ledig idag och min faster med hennes dotter (den andra dottern som är lika gammal som mig kommer imorgon och tack för det - längtar) och jag med min bror ska iväg till stranden och busa.
de ska vara här om tio min! inte illa alls faktiskt!

jag malin har gjort fika till mig och min lillebror och vi är snart redo för härifrånfärd, bara det att han sitter och spelar xbox ÄN, jag blir galen! vi ska iväg och det nuuuuU!

GODIS för fulla slanten och glass och kakor och kex och mackor = sommar 2006 - here we come!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0