VIGSEL 2006-07-08



detta är KÄRLEK. så otroligt vackert.
Igår: Bröllop mellan dessa fina ting, och jag kunde inte hålla mig, när jag såg hur de tittade varandra i ögonen när bruden med far gick in i kyrkan brast det. gråten kom.
"mamma jag gråter..: "men malin då." :P haha, men det var såå sött!

efteråt blev det själva bröllopet och det var NITTON sorters kakor - till att börja med
sedan bröllopstårtan och efter det frukter och godis och allt sådant slisk!
mycket gott :)

tack för en helt underbar kväll och ni är perfekta för varandra!

En fars beskrivning av kärleken under ett samtal med sin dotter:
(denna text stod igår i häftet vi fick)

"Kärleken är inte andlöshet, den är inte spänning, den utfärdar inga löften om evig åtrå, den är inte det begär som gör dig matt varje minut av dagen, den ligger inte vaken om natten och föreställer sig hur han kysser din kropps alla vrår och skrymslen. Nej, rodna inte, jag vill berätta dessa sanningar för dig. Det där är bara att "vara förälskad"m, och det kan vilken dumbom som helst bli.

Kärleken själv är det som blir kvar när förälskelsen har brunnit ut, Din mor och jag fick del av den, vi hade rötter som växte in mot varandra under jorden, och när alla vackra blommor hade fallit av våra grenar fann vi att vi var ett enda träd och inte två."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så himla vackert ! :)

2006-07-10 @ 16:16:58
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0