dagen till ära

mysigt, jaa jag gillar att ha sovmorgon, började halv tio, direkt med ett matteprov, sannolikhetslära.
eftersom jag inte hunnit plugga någonting under veckans gång var jag absolut inte förberedd. sannolikhetslära inom matematiken är INTE min grej, allt annat är kul och lättare! MEN MEN.
har man mycket med dansen och ek prov så prioriteras inte matten så högt faktiskt om jag ska vara ärlig.

i alla fall gick provet bra ändå, eller det verkade som det när hon rättat, :) jag tackar inte nej för det!
sedan så åt vi mat, efter det svenska direkt då vi såg på filmen "fest.- någonting" kommer inte ihåg men där de säger hur man ska festa och sådant, läraren tyckte att det passade vår klass, jag håller med.

sedan var det slut på denna dag :)

gick på staden som vanligt, var glassugen som vanligt, och sådana saker, mysigt ändå med marknad mitt i stan, och man märker verkligen att övik är en sommarstad. alla människor vaknar till liv när det är sol!
vilket är underbart trevligt.

:)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0