dagens outfit

dagens outfitmalin

dagens outfit:
vitt linne
mörkblå uppvikta shorts
espadrillos - mörkblå och vitrandiga - Bästa köpet från england :)
L.V väskan :) Där min dricka läckte ut. taaack? :(

dagens inköp:
funderade och funderade - men slog aldrig till på de där acne jeansen.
istället blev det ett par svarta tajta jeans från H&M såg precis likadana ut om jag får säga det själv.
OCH BILLIGARE ;) hellre budget - man kan faktiskt växa ur dem :P
sedan "sex and the city" säs 6 5-8 tror jag?
även "dagboken" (äntligen) och "wedding crashers" ska bli kul att se :)
inget mer. men lika glad för det är jag!

imorgon blir det jobb för fulla muggar - börjar redan klockan 9.oo
papsen fyller år imorgon också - 41 år. han blir gammal han med :)
tårta och fika.

har även hunnit med att fika hos farmor idag :) myspys - hennes goda bullar - man kan inte bara äta 1-2 st.


Kommentarer
Postat av: Anonym

the vouge? vad menas med det? du kanske menar vogue? the vogue betyder- modet- typ. Högsta modet. Om du menar samma som exempel tidningen. The vogue. ja. sååååså.

2006-06-26 @ 21:07:01
Postat av: Anonym

I övrigt- hade gärna velat sett en helhets bild med brallsen!

2006-06-26 @ 21:08:19
Postat av: Malin

Helbilder kommer imorgon - tog ute i solen men har inte tid att lägga in dem idag! den som väntar på något gott...

2006-06-26 @ 21:41:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0