en total hit

jag har faktiskt hittat en helt underbar ögonskugga
den är faktiskt bäst

jag köpte i färgerna beige och ljusgrön (mint) som jag skrev tidigare
och de håller HELA dagen, dock lite dyra ca - 80;- styck, men vad hjälper det när man behöver det liksom :P

gör så här:
1. kräma in hela ditt ansikte med nivea's aqua sensation en gång även ögonen
2. lägg på en grund med foundation, över hela ditt ansikte - även ögonen
3. nu bör du applicera på den beigea ögonskuggan - över hela ögonlocket
4. efter den tar du en pensel (även fast den är i mousse-form) och lägger bara på vissa delar av ögat, dvs de nedre, på det sättet får du två olika färger som du skuggar mot varandra.
5. här behövs vit kajal innanför den undre fransraden
6. svart kajal där du vill dock inte för skarpa linjer - köp niveas där du kan sudda ut linjerna snyggare!
7. avsluta med loreals mascara


NU måste du testa min dagliga sminkning ;)

Kommentarer
Postat av: tra la la la la

har en fråga, om man ska ha vita cityshorts med svarta leggins till, kan du ge några föslag på vad man kan ha upptill och färger?

2006-06-05 @ 10:25:34
Postat av: Malin

till svart och vitt passar i stort sett allting, det beror på vilken typ av människa du är, gillar du färger kan du ta en riktig färklick till överdel, annars går det alltid med svart och vitrandigt linne eller tshirt, det är mycket snyggt! satsa på tubtopp, eller halternecklinne!

2006-06-05 @ 15:47:00
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: tra la la la la

tack så mycket för tipset! ska ha det i bakhuvudet nu när jag testar till ;)

2006-06-05 @ 16:55:40
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0