håller på för fullt

jobbar och sliter - för fullt!

hela rummet har även det förändrats, som sagt köptes allt möjligt hem från ikea igår!
och till och med nya överkast och nya örngott till mina alla STORA BIGGA KUDDAR!
älskar stora fyrkanter! men de är dyra, tur att jag köpte dem förra året, - de håller än!
då hade jag några vita örngott med ringar på, nu har jag färger - skitcoola!
även en illgrön filt och rosa och rött och gult och ALLA färger har jag nu här.,
just det en ny gardin till mina längder också, plus massa småsaker till sminket
rosa matta
STOR FET LAMPA - eller det är fem lampor i en så att säga.
JAG ÄLSKAR DEN!
har tittat på den i över ett år nu och igår slog jag till.
jobbigt att man måste köpa glödlampor också alltså :P
en ny barstol (för min del sminkstol)
behövde inte köpa en ny spegel
en rosa tavelram
tre olika strl på burkar - prickiga söta
några till kuddar
krokar behövde jag inte heller köpa faktiskt.
och sedan de där två rosa vinglasen som bara är FÖÖÖR snygga,
höll i ett par vinglas som är lila liknande. skitläckra men lite dyrare (79:-)
de som jag köpte kostade 25:- st. men varför köper man glas när man ändå bor hemma?
thats the question.
men kärlek vid första ögonkastet! det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömrum

2006-06-19 @ 17:56:40
Postat av: Anonym

drömrum kan man minst sagt kalla dewt

2006-06-19 @ 18:26:21
Postat av: Malin

haha, njaae jag vet inte jag, men det är MITT Rum i allafall och man ska ju trivas i sitt eget hem :P

2006-06-19 @ 20:45:13
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0