idag

just nu bär det iväg, eller snarast!
ska till carlisle och shoppa, tyyp i alla fall.
världens största butik med kolor, som jag och mamma ska prova på, eller hon har redan shoppat loss där förut - förra året såå det blir invigniing för min del. engelska kolor. MUMS!

när jag ändå är här ska jag skaffa mig en engelsk accent istället för en amerikansk (igår när vi träffade alla engelsmän och engelskvinnor sa alla att jag pratar amerikanskt - VILKET JAG INTE VILL, pratar hellre engelsk-brittiskt! det är en sådan status på det tycker jag) därför ska jag göra allt idag med att prata med allt och alla och lära mig. det gick bäst i måndags då vi var i manchester och jag skulle gå till "customer service" och be att få en karta över manchester - det gick kanon! jag fick verkligen till det där brittiska lätet.

vaknade sju idag innan alla gick till skolan - tråkigt att de är där, men det kan inte hjälpas :P haha.
imorgon ska jag vara där också - kl 9.oo. men det blir kanoners! K ska medverka i något sorts spel/pjäs så det blir skoj!

har ätit tre mackor och två port flingor med mjölk, nu borde man klara sig någon timme innan vi anländer i carlisle - det är en kanonmysig stad!

innan dess ska jag säga hejdå till hunden, tänka sig att malin är hundvän - VAVAVA?
men det är bara denna söta snygga labrador. nu ropar dem CIAO!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0