just nu

just nu laddar jag upp för en riktigt god frukost. dock inte någon av de där men det var den enda bilden jag kunde finna :P
känner mig hungrig faktiskt, blir nog kvällsfika innan sömnen!

det är bara konstiga program på femman respektive trean nu för tiden, alla har haft säsavslutningen! tur att greys anatomy fungerar än, även related som jag skrivit här om tidigare! tack för det!

nu ska jag lägga mig och läsa min bok, (fur titel btw) sedan blir det godnattsömn, men först yoghurt - flingor!

vill även bara säga det att jag och min lillebror degade framför tv:n alldeles nyss och såg på film sedan vi var små, eller jag och min andre lillebror, min yngsta var dock inte född då.
redan då var man som man är just nu, haha jag höll på att kväva min mellanbror med kramar och pussar (så som jag håller på med min yngsta just nu), sedan skulle jag ALLTID vara i bild. whyyy? haha, jaja, jag kommer dock aldrig glömma när mamma på bb skrek "maaaliiin, nej ajabaja, inte röra, du får inte NEEEEEJ"
hon hann inte skrika klart förrän ett helg gäng sköterskor var inne i rummet.
(jag hade tryckt på "nödsignalknappen" så att säga, de var laddade att ingripa, och mamma fick så hemskt mycket be om ursäkt, som om de blev gladare då?
jag fortsatte bara köra racern med alla vagnar och vaggor som var där då, det var mycket roligare än att sitta och gulla med min mellanbror så att säga :P nog för att han var söt men ändå :)
detta utspelade sig 1990. det var tider det!

mat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är en stjärna malin ;D

2006-06-04 @ 23:09:28
Postat av: Linn

Eller hur, tar de bort mitt älskade Grey's Anatomy blir jag galen! Och Related är också riktigt bra, tur att det lär gå hela sommaren :) Men gud så jag saknar O.C! O så måste jag ju såklart säga att du verkar ha riktgt bra TV-smak, haha :D
Och hoppas du gillar boken med, skrev en recension om den på svenskan för några veckor sen :)

2006-06-05 @ 00:25:22
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Malin

JAG ÄLSKAR BOKEN ;)

2006-06-05 @ 15:47:35
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Lina Georgsson

HAHAHAHA malin den filmen måste jag se

2006-06-05 @ 17:13:14
Postat av: Malin

haha LINA; du vet var jag bor så att säga ;) ska vi ha filmparty? haha.

2006-06-05 @ 18:03:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0