midsommarafton 2006

vad kan man mer begära? Jo soool. Men den kan komma - jag känner det på mig!
jag är uppe först i familjen, har tänkt att göra frukost till alla i köket så det är bara att gå och sätta sig.
Det är alltid mysigt på sitt sätt! :)

Läste senaste numret av cosmopolitan igår (var tvungen att köpa den när jag gick förbi affären så nu har jag både svenska och engelska numret för juli, men det engelska är så mycket bättre!) och ska lägga in lite tips och sådant inför juli månad - stay cool.

dagens tips:
midsommarafton i all ära - innebär överraskningar!
vilket väder det än är - ut och plocka blommor och överraska dina nära och kära.
det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder
och glöm absolut INTE jordgubbarna idag! Kom ihåg dem!
Här kostar de bara 10:-/l såå billigt. verkligen!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0