RELATED

typ det bästa programmet ever.

förövrigt har jag en favoritskådis och det är ingen mindre än "rachel mcadams" - KANONFIN!
och jag har en ny favoritfilm - "the notebook" (som jag redan skrivit om en tidigare)
satt och grät igår/inatt - hemskt braa. så otroligt bra. den får en att tänka på så otroligt mycket :)
ett favoritcitat från filmen har jag också - det du ;)
idag såg jag "wedding crashers" och jag måste säga att jag hade låga förväntningar/förhoppningar om denna film - men totalt i onödan. kanonfilm! se den också :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Related är superduper! ..tyvärr missade jag halva idag ;/

2006-06-28 @ 23:01:38
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: tess

hahah wedding crashers är grymt rolig tycker jag :D såg den på bio! puss

2006-06-29 @ 08:09:51
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Malin ! :) Jag har en liten fråga till dej, joo de är såhär att jag vill gärna ha sjal i mitt långa hår. Men hur ska jag ha den som ? Snälla förklara för mej ! :)

Kram

2006-06-30 @ 20:45:24
Postat av: Malin

Självklart! :) Det absolut snyggaste är då du knyter den som en slags "sjörövarsak" på huvudet! snyggt på stranden - titta bara på lindsay lohan! du kan även knyta den som ett hårband - eller varför inte som "björn borg"? heja tennisspelarnas huvud-saker! :)

satsa på lindsays stil - den rekommenderar jag starkt! :D KRAAAM! och lycka till ;) bara att fråga!

2006-07-02 @ 12:56:42
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0