två olika världar

som igår t ex, vi satt där under scenen, laddade upp inför dansen, och drog en massa roliga historier, och vad vi skrattade, som aldrig förr, vilket gjorde att vi alla var superglada på scenen! och det var precis såå vi skulle vara också.
"nu tar ni på er ett leende" var det sista våra danslärare sa till oss innan vi gick ut på scenen.
det var faktiskt riktigt skoj!
men samtidigt känns det så konstigt, ena sekunden sitter man där nere i logen, trött och sliten och hungrig, törstig ALLT sedan nästa sekund är man mitt i rampljuset under en dvdinspelning som sker.
well, det var kul! och jag känner att jag verkligen har sagt det nu också ;)

men jag gillar slutet bäst ändå, carola kom ;) även lordi, sedan körde vi alla ett race på scenen!

nu är jag trött, verkligen! ge mig sömn tack.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0