en stolt lindex konsument

wooow. vilken dag jag har varit med om.
det hela började då med att jag kom hem klockan o3.oo inatt och innan jag kom i sängen. det tog tid vill jag lova. först skulle jag läsa klart alla tidningar och det var än det ena än det andra.
sedan väcker papsen mig klockan 1o.oo idag för att vi ska in till city och shoppa och jag tänkte varför inte.

inne i staden gick mamma och jag runt och strosade mycket trevligt. sedan gick vi in till lindex och där tänkte vi att vi måste handla lite makeup. jag ställer mig och letar lite vid kajalpennorna och då kom det fram en brud - hur snygg som helst (det jag inte visste då var att hon är en professionell makeupartist från sthlm som är här bara under dagen) hon frågade efter hon hjälpt mig om jag vill bli sminkad - gratis och allt!

jag tackade med ett stort leende på läpparna och fick mig världens snyggaste makeup - sotiga ögon och mycket läckert. det jag ville ha var en hudfärgad kajalpenna men hon sa att jag inte behövde öppna mina ögon mer eftersom jag har så stora redan. haha, så hon förminskade dem istället. jag blev mycket nöjd med resultatet. så braaa. så jag gick runt på staden där med min familj och gick och fikade och allt i min sotiga kvällsmakeup. synd bara att jag ska ha en hemmakväll ikväll. annars hade jag velat visa mig ute YEAH! men jag vill dit igen och bli sminkad.

dagens inköp:
- en rosa skrivbordslampa - fick den till ett jättebra pris - det var den sista och jag är hur glad som helst.
- en rosa och läcker skrivbok - ska börja skriva dagbok här hemma istället. jaoo!
- fika och godis.
- smink i alla former och liknande. det blev dyrt.
- ett par gymnastikskor - det behövs minsann.
och inget mer.


nu är det våfflor på G våffeldagen. jo jag tackar ja!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0