i väntans tider

jag längtar till OC. så fett att jag gör. Olala. fy vad bra! jag vill att de ska bli kära - ja det vill jag.

idag har dagen bara rullat på, nervös sammanbrott på fm men dock inte under lunchens slut så det var skönt, det släppte liksom :) sedan så den s.k. lunchkonserten, efter det lektioner sedan nationellt muntligt prov i engelska B och sist men inte minst Badminton. jo jag tackar ja, dock inte för att skryta men jag och en annan grabb vann den där matchen mot två andra guys, och de kommer att bli retade för detta - forever.

snön fortsätter att falla på marken och alldeles nyss var det bar asfalt, jag förstår det INTE. jag förstår inte heller vad radions talare menade med att det skulle vara solförmörkelse idag. hmm, en liten sådan där gåta.

nää nu ska jag se klart mr&mrs smith och sedan ladda upp för OC som jag ska ta och spela in.

godis har det blivit mycket av idag - mycket av det goda som det brukar sägas. mums. Det gillas!

Nu ska jag ta och leva vidare.


Dagens Kanon:
Mycket vacker prickig Tshirt som kommit in på en affär - den tycker jag verkligen om, kan du bli min?
Dagens Kalkon:
Mickarna som vi sjöng i idag - vedervärdigt. snälla, satsa på att köpa in nya mickar, de låter INGENTING.

Kommentarer
Postat av: Maya

håller fullkomlig med ;D O.c rockar! hoppas allt ä bra med dig annars malin, puss

2006-03-30 @ 07:55:39
URL: http://princesssparkling.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0