10 saker du inte visste om mig

1. jag älskar att rita hus - inredningsarkitekt
2. men jag vill helst av allt bli - modereporter
3. jag tycker om bilmärken
4. men en rosa bil är forever min
5. jag har en förmåga att köpa tidningar för jämnan
6. men är fruktansvärt dålig på att sortera dem (de ligger runt HELA mitt rum)
7. jag blir oftast uppstressad för ingenting
8. men är en otrolig tidsoptimist
9. jag blundar oftast när jag blir rädd
10. men jag sover med öppna ögon (
i alla fall LITE LITE öppna nerifrån, min optiker påpekar det varje gång) jag menar LÄSKIGT ELLER VAD? jag blir rädd bara jag hör det, jag menar VEM I DENNA VÄRLD SOVER MED ÖPPNA ÖGON? haha.. sjukt.
det äa jag det


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0