aftonbladet.se

läste precis i aftonbladet att olsen systrarna ska göra "hälsotv" för femåringar?
okej, men jag förstår inte vitsen,
för det första: menas detta positivt eller negativt?
ibland undrar man, är det för att femåriga människor inte ska äta såå otroligt mycket söt och fet mat för att de måste behålla "måtten" eller är det för att det är såå mycket fetma runt om i världen och man vill minska den?
jag tycker ändå att det är lite tråkigt ifall femåriga barn inte ska få äta som de vill, jag menar visst finns de gränser absolut, men snälla nån, de måste väl få växa som de ska, och inte stanna i växten?
men vad vet jag... de gör ju ändå av med dubbelt så mycket som vi gör i vår ålder.. blabla..
jag kan diskutera detta länge och ändå inte komma fram till något beslut.

Kommentarer
Postat av: emma

läste med det. på ett sätt kan det ju vara bra för att förebygga barnfetma men ändå inte bra. för ett barn ska vara barn. de kan gå på dans själv och behöver ointe ett tv program. sen har ju MK haft problem med sin vikt med kokainet och hur bra förebild är hon då?

2006-05-27 @ 10:14:31
URL: http://emma86.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0