dagens inköp

idag har jag varit snäll med min kära emma och köpt en hårspray till henne
eftersom HON SITTER I SJÖN fick man ställa upp och investera ;)
så det kan gåå!
för att inte vara nog med det..
"MALIN, kan du köpa en glass till mig"
haha.. jaaha det är bara till att betala, den där kvinnan alltså, hon ska bara HA OCH HA! ;) haha
men världens sötaste ;)

sedan såå köpte jag en smart grej på make up store, ni vet den där grejen man har under ögonskuggan såå att det ska hålla.
jag återkommer med resultatet på det imorgon ;)

OCH förresten j och jag var mycket flitiga gällande NKb rapporten ;) såå otroligt duktiga, till och med första timmen - det blir så att vi har SOVMORGON nästa vecka.. TACK för det ;)

ojj vad mycket jag skriver idag, jag känner mig på skrivhumör
detta måste jag vara oftare tycker jag!

världens värsta morgon vaknade jag till idag också.. VEDERVÄRDIGT ;)
men det blev bättre och vi fick ingen TORSK i skolan utan fiskpinnar - eller vad man kallar det.
mycket mumsigt för min del tycker jag tralala ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0