dagens tips&råd

äpplen som äpplen tänker man, alla borde väl smaka likadant?
åååhh NEJ
röda äpplen= de borde sätta upp varningsskyltar över dem, har aldrig i hela mitt livs historia smakat något äckligare, (nu ser jag inte ner på er som äter dessa dagligen, utan jag undrar bara vad ni tänker med:P de är ju INTE goda) USCH vad äckligt, alldeles mjöliga, man kan lika gärna sätta sig ner med en sked direkt från mjölpåsen.
lujsgröna äpplen (golden delicious)= ja visst. dessa går an, ibland men oftast inte de heller. de kan få den där tendensen att bli gula och helt plötsligt smakar de äckligare än tåget, jag menar vem vill äta ett tåg?
mörkgröna äppeln (granny smith)= finns det något godare på denna jord? åhh vad jag älskar dessa äpplen, speciellt nu, när de är liiite lite sura och mörka och goda och hårda och jag finner inga fler adjektiv som kan beskriva SMAKEN som de smakar såå otroligt GOTT! jag finner inga ord :)

nu vet ni vad nu ska köpa nästa gång ni besöker ICA, tro mig, kom ihåg ICA ingen annan affär. ICA ;)

Kommentarer
Postat av: Manuela

Haaha, du har så fullständigt RÄTT!! ;) Kunde inte sagt det bättre, Visst är det så! du är så skön du malan, haha. Granny, granny, yeaah

2006-05-13 @ 21:34:52
Postat av: Simon

TACK! Granny Smith är det ENDA man borde få köpa. De andra är inte "riktiga" äpplen.

2006-05-15 @ 19:38:38
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0