God Morgon Söndag

vilken härlig dag, nästan i alla fall :) det kändes precis som att det var 28 grader i skuggan när jag låg och tittade ut från sängen, vilket inte stämde.. (så kan det bli utan glasögon/linser)
men i alla fall solen ligger bakom molnen, för tillfället - vilket innebär att molnen ska BORT

Frukost
åhh, vad god den är den där hallonyoghurten! mums! testa den, ni vet den utan klumpar, KLUMPARNA är annars förfärliga, jag får inte ner dem i magen, samma sak med juice som har klumpar i sig.. Hualigen!
i alla fall hallonyoghurt, med flingor - här får ni välja fritt, allting går :)
sedan mackor typ limpa, med smör och ost, om ni vill kan ni även här lägga på grillkrydda - och sedan in i micron! det är suveränt gott, äts helst med kniv och gaffel ifall ni skulle prova på detta!
jag brukar göra det oftaa, mycket gott när osten har smält :)
drickbart - jaa, juice, mjölk, vatten VAD NI VILL! :) saft kanske också,, huvudsaken man får i sig någon vätska.
vad fattas nu om inte ett GRANNY SMITH! ta ett äpple som efterrätt, och nu kanske ni är mätt i alla fall EN TIMME - som jag brukar vara :P sedan är det skafferiets tidpunkt :P usch vad hemskt egentligen men usch vad gott.

veckoreyyn
jag låg och läste den igår och detta nummer är faktiskt helt okej, men jag gillar inte layouten på framsidan, det blev liksom, jag vet inte alls, men för mycket av det goda kanske?

Nu är det frukost dags, och ni vet precis vad jag kommer att äta.. tjarrå!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0