ikea

katalogen har kommit och jag har en känsla av att den redan har kommit till i stort sett hela sverige vid denna tidpunkt. vi har en förmåga att få kataloger SIST av alla, men för det måste man ju ändå få läsa dem!
jag kan avslöja att jag älskar ikea över allting annat på denna jord och får inte jag shoppa loss på ikea i sommar går jag ítu - tusen bitar! bra nära!

såå nu ska jag sätta mig ner med denna katalog och njuta och bli inspirerad för en sommar som väntar i detta regn och rusk. fyskämsväder!
sedan ska jag prova mina inköp för dagen, hoppas att jag kan ha dem bara :)
och JAG måste även slå in paketen till min mor!
middag hos mormor och morfar på söndag! det är såå mysigt det med ;)

living with fran! haha, jag diggar den kvinnans röst alltså! ;) djuriskt! men usch vad jobbigt att höra det konstant twentyfourseven.

jag har det jag gör svar JA. är duschsugen också.

Kommentarer
Postat av: fashionista

du menar väl inte stora katalogen för 2007??

2006-05-26 @ 21:14:54
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0