just nu

jaa, jag väntar på att få klippa en människa :P haha, få och få, jag SKA klippa min morbror, såå det är det jag sitter och väntar på när jag nu tittar på OC.

idag:
lektion 9.4o-1o.3o Naturkunskap B
11.3o-12.4o FEK B

slut på denna dag :P ooohhh, haha jag tycker om sista-dagar-i-skolan-dagar ;)


nästa vecka blir det dans för fulla slanten.

måndag dans som vanligt på ind.val

tisdag dans från 9.oo-15.oo

onsdag dansuppvisning 11.3o och en till 14.oo

torsdag dansuppvisning 11.3o och en till på kvällen 19.oo

sedan är det slut med dansen för denna säsong ungefär.


har jag sagt att vi ska dansa 1920-talet?


Olala.. nu sitter man här och jäser efter en middag som var mycket god men mycket vanlig.

dagens lunch: korv (varmkorv) stekt potaits, mos, korvbröd, GURKOR det var mycket smarrigt! särskilt potatisen är min favorit.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0