Lista idag:

hittade denna lista på en blogg, såå jag tänkte bara se om jag kan klargöra den här o nu:

Idag: Vaknat, ätit godis och glass, tittat på Sunes Jul med bror och tittat lite mer på tv
Igår: Konstigt nog kommer jag inte ihåg, film på kvällen i alla fall
I förrgår: Shoppade och skrattade.. typ?
Imorgon: En helt vanlig måndag med dans första timmen, sedan blir det väl något mer skoojjigt på hålet, efter det lunch och jao, jag vet inte mycket mer, sång på kvällen!
I övermorgon: Tisdag, sovmorgon. O jaa.. eller kanske inte, måste skriva rapporten, får se.

Humör just nu: Otroligt happy på något sätt, det känns alltid kul att titta på Sunes jul.
Stjärntecken: Jungfru
Väder: För tillfället regn, för två minuter sedan SOL, så har det hållit på hela dagen
Bästa egenskap: Jag skrattar till allt - ungefär
Sämsta egenskap: jag är fööör rädd för allting, och höjdrädd(?) är det en egenskap?

Favoritmånad: Juli, helt klart, sommar sommar sommar...
Tv eller film:  Måste säga TV, det är mest variationer i den, PLUS att söndagarna är underbara när det gäller Tv:n
Bok eller tidning: Det är nog en smaksak och vilket humör jag är på, längesedan jag läste en bok nu faktiskt, och alla vet att jag är galen i tidningar/magasin
Bar eller nattklubb: Jag säger inte mycket till den saken..-
Arbete eller skola: Skola/arbete, båda är roliga på sitt sätt.

Morgon eller kväll: Kväll
Klädsel just nu: Myskläder.. härliga tider, jag är trött trött trött
Sällskapspel eller tv-spel: Sällskapspel såå mycket mysigare än tv.spel, varför spelar man det såå sällan nu för tiden? svara mig på det
Kramas eller pussas: Kramas, det gör man oftast, pussas är underbarast
Promenad eller bio: Bio är bara för underbart

Öl eller vin: USCH vad äckligt.
Godis eller snacks: Godis helt klart, mumsfilibabba, min bror har gömt godiset för att jag inte ska äta upp det, BLIR GALEN, ska leta...
Byxor eller kjol: Kjol, jag älskar bara ben, så härligt :)
Senast sedda film: Sunes Jul, men om de avsnitten inte räknas så säger jag "whatever it takes"
Komiker: Lina. :)
Skådespelare: Hugh Grant STAMMIS, Sandra Bullock, Rachel Bilson, Ebba Hultkvist, Kirsten Dunst, Freddie prince jr, mm mm.
Artist: Shakira... blandad kompott.

Stamgäster på din blogg: Det vet jag faktiskt inte, ni får gärna skriva och berätta så fullgör jag denna imorgon :P
Förhållande eller singel: Förhållande, såå mycket mysigare och bättre
Hetro, bi eller homo: Hetero
Kärlek eller vänskap: Om jag verkligen måste välja väljer jag kärleken. Störst av allt är kärleken
Glasögon eller linser: Både och, linser på dagen, glasögon när linserna torkat fast - oftast såå!
Storstad eller småstad: Storstad. yeaah! men ändå är det mysigt som jag bor nu :P
Stökigt eller städat: Städat helt klart, jag kan inte somna om jag har stökigt på rummet.
Restaurang eller hemlagat: Hemlagat, det är någon 1800-tals människa i mig. Men jag tycker det är mysigare, jag blir alltid så stressad på restauranger - man får aldrig äta i lugn och ro
Tävling eller lek: Haha, jag har aldrig varit något för tävlingar - så jag säger LEK LEK LEK
Jacka eller kappa: Jacka på sommaren och kappor på vintern - typ!
Stark eller svag: Stark, men svag ibland, beror på vad man menar med saker och ting.
Brun eller blek: Brun tycker jag tralalala.!
Favoritbutik: H&M. Alltid.

Favoritnöje: Shoppa, tv:n, vänskap och allt sådant, bäst av allt är sommarpromenader vid hamnen
Favoritmat: Kyckling - ge mig kyckling!
Fjantig eller tuff: Fjantig, ibland är det kul, tuff kan bli för enformigt.
Händer eller fötter: Jag tycker att det är bra att ha både och
Sparare eller slösare: Slösare, förr var jag duktig på att spara och sådant men NU? haha, jag har knappt ett öre kvar i plånboken, fast iofs, jag betalar med kort, men ändå?

Denna lista är gjord för att kopieras, nu väntar jag med spänning för att ni också ska fylla i denna! :D


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0