Lista:

Bäst just nu enligt Malin:
1. Familjen, står som alltid högst upp på alla listor, vad skulle man vara utan dessa underbara ting?
2. Romantiska filmkvällar, dvs romantiska filmer att titta på med något gott ätbart
3. Randiga klädesplagg. Såå 2006 vill jag lova. Sommaren är här för att stanna.
4. "And I will love you all my life, for you are my reason, the one that I live for". Hela denna vecka (den som kommer nu) kommer det vara möten varje dag i olika delar av staden. Hos oss på torsdag, jag håller i sången. Välkommen!
5. Rosa skrivbordslampa. Snacka om att det var ett bra köp, jag bara älskar att trycka igång den. Såå vacker!
6. Veckorevyn - den är alltid med på topp 10 listor. Därför att den helt enkelt är den bästa tidningen, tro mig - jag vet.
7. Ballerinaskor. Finns det något mer bekvämt för fötterna? svar NEJ. Tycker även om kilklackar men blir så otroligt lång av dem, see upp för flaggstången.
8. Shakira, Underbara låtar du har kommit med nu, håller ni inte med?
9. H&M jag tycker helt enkelt att denna affär är kanon, sortimentet bara växer och växer för varje dag man går in där känns det som, och de är till och med trevliga där :)
10. Sist men inte minst, prova på det där kletet man ska ha på ögonlocket för att ögonskuggan ska fastna och sitta bätte, "Make Up Store".

Tror ni inte nu att mitt löshår är i EXAKT samma färg som mitt s.k. färgade hår? olala.. jag är så glad!
det passar peerfekt.

nu ska jag göra ekonomi, njaae?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmh :) detta är kul...mera, meraa meraaaa! OCH, hur blev outfit'en idag? ;)

2006-05-13 @ 16:47:14
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0