MoorsDAG

jaa tänka sig, om några år, sitter man själv i samma sits som mamsen gör, dvs man är själv en mor och ska bli överraskad :P tänka sig vad tiden går snabbt ändå, tänk när man var 5 år tex. ojoj!

pappa kom upp och väckte mig innan nio och jag tappade kuvertet till mitt kort BAKOM mitt skrivbord/databord, måttligt kul - svar NEEJ! jag fick styra ut alla bord bara för att komma åt det, men det gick till slut.

såå gick vi ner och min lillebror ville att vi skulle sjunga så han hade tränat in en egen låt, vilket vi inte gjorde till sist för då vågade han inte :P hahaha. vi gav alla paket men höjdpunkten var när jag gav mitt kort! hahaa, såå skönt kort, mamma, pappa bror och jag skrattade länge länge.. hahaha.

"MAMMA, du har någonting extra som skiljer dig från andra mammor " (stod det på framsidan)
"Du har MIG!" ( på andra sidan)

hahaha, mamma: "Typiskt dig MALIN" hahahaha, såå det var roligt.

sedan klippte jag min lillebror, blev otroligt bra faktiskt, min andra bror åker hem idag och det känns kanoners! jag saknar honom :)

snart ska jag bort och sedan efter det bär det iväg till mormor och morfar. när ska man hinna plugga?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0