sångens fjäril

Åhh, när man sjunger på scen då känner man verkligen att det kan inte bli bättre FAKTISKT!
jag är seriös, jag är såå fett seriös, jag sa en dum grej när jag skulle redovisa en sak i skolan idag:
"jag hade världens bästa tal till den där bilden men jag har tyvärr glömt allting men jag lovar att det var smart, JAG ÄR SERIÖS" de bara, jooo visst! jaha, sådant man får ta (därav ordet - seriös) men jag hade faktiskt en anledning till den där bilden, jag menar den tog FRUKTANSVÄRD tid att göra :P jepp!

sedan såå åter till sången - mycket trevligt, på torsdagskväll smäller det! och man har att göra med mycket bra människor, du behöver bara ta en ton sedan spelas hela låten rakt igenom, your choise liksom :)
YES!

idag var det dans i skolan och som vanligt flyger jag på MOLN, jag älskar den där dansen (1920-talet ska vi dansa, dvs ni vet när man har högklackat i klänning och ska se fjolliga ut med händer rakt ut och fingrar som spretar och klackar som klackar och jordnötter som äts på krogen mm..) såå underbart roligt, jag älskar det verkligen, sedan hål som vanligt och efter det jordens godaste skollunch! :D kyckling med pasta! YEAAAAAAAH! tack kära mattanter för att ni en gång i veckan förstår er på ungdomars matvanor nu för tiden :)

sedan redovisning på svenskan och efter det engelska.. vi har shakespeare i min grupp :P mycket trevligt, pjäs och liknande, jag har hand om PP-presentationen, de andra två grabbarna ska spela romeo och julia :P

Mycket snack lite verkstad - allt plugg nu för tiden, ORKA?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0