utmaning

Byter gärna garderob med: Rachel Bilson och/eller Mischa Barton
Trivs bäst i: Tights / Klänningar - hmm, sommar!.
Bästa stiltipset: Ett diadem fixar håret på nolltid ;)
Bekriv min stil: Jag älskar att blanda budget med lite dyrare basvarianter. Yes.
Vanligaste färgen på mina kläder: Jag tror att det är vitt och svart
Sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar, tights, ballerinaskor, skärp i midjan, shorts och kilklackar
Men absolut inte i: Volangkjolen och bohemmodet - soo 2005
Jag doftar just nu: DKNY, den gillas, ibland använder jag HUGO BASS herrparfym :P men bara hemma!.
Favoritmodellen just nu: Hon som är med i H&M reklamen, har ingen aning om vad hon heter.
Byxa eller kjol? Kjol, mycket mycket mycket bekvämt.
Så många skor har jag: Jag har faktiskt aldrig i hela mitt liv räknat dem, det skulle vara skoj!
Smink till vardags: Foundation - Loréal, mascara - loréal, rouge - isadora, puder - nivea, ibland ögonskuggor från isadoras sommarkollektion, vit kajal - h&m, när kajal används är det en kanon bra sådan från nivea, där man på ena sidan pennan SKUGGAR, och på den andra sidan målar :P inte illa!
Festsminkning: Mer skuggor och sådant kring ögonen, lägger även lite mer färger kanske, har inget hett tips just nu om jag ska vara ärlig.
Sminktips till allmänheten: Köp en foundation i din EGEN hudton TACK.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: ett plagg: designerjeans helt klart, en väska: chanel's med kedja - så gryyymm, ett par skor: snyggaste converse skorna, jag älskar dem men köper dem ALDRIG.
Mig själv med tre ord: Skrattar till allting, är väldigt envis och målmedveten har jag hört ofta.
Jag tränar: ... på att försöka förstå.. det du! ;)
Jag ville bli när jag var liten: Tv4- allåa? heter det så?, arbeta i mat- klädes- post och allt BUTIK, flygvärdinna, jobba i McDonalds , frisör eller kock alltså allt som kom mig nära, men inget där man kunde tävla.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0