weird

min andra nya verkar verkligen INTE fungera, sådant här händer jämt och ständigt.
jag har inte uppdaterat på år och dag, såå här kommer lite information.
igår var det hur kul som helst
jeans shorts - uppvikta
svarta tights
orangefärgad tubtopp liknande modell men med snöre
(nu kom min bror precis in hit och vill busa med mig och han sa "fint!" då han tittade ner på mitt golv och märkte att jag sölat ut hela min "sminkpenvässare") haha., det hände igår
jag hade EN timme på mig att göra mig klar och det gick på 50 min. otroligt bra om jag får säga det själv.
jobbade innan såå! yeaah!

i alla fall har jag även köpt ett par vita converse - äntligen!
och även lite annat smått och gott - ett till diadem till samlingen och liknande!

som sagt jag är ledsen får att jag inte har uppdaterat - men det har inte fungerat!

idag är det en sådan dag att det är VARMT OCH SOLSKEN, redan nu är det över 14-15 grader och det blir bara varmare - 30 i solen! weeeeo sommar sommar sommar ;)

och jag har även hunnit med att städa nu på morgonen - idag blir det någon slags marknad :P haha

den senaste veckan har jag gjort följande:
pluggat, pluggat, pluggat - nk B redovisning och Ekonomi prov.. + nationella i eng B uppsats
Plus en sovmorgon.
och jaaoo ringt och pratat så mycket som möjligt med emma :D verkligen!
med mera med mera. TV:n har gått i högsta hugg, ni känner till den storyn helt enkelt!
det har varit allt. Grey´s anatomy, OC, OC, OC, OC, OC, Gilmore Girls, One Tree Hill, Ska Du Säga, Vänner, Sjunde Himlen, vad hemskt det ser ut att skriva upp allt här känner jag :P haha.

nu ska jag äta yoghurt, flingor, mackor och dricka vatten ;)

Kommentarer
Postat av: Ela

yeaaaah! flickan är tillbaka! :)

2006-05-06 @ 20:27:15
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0