whatever it takes

jaaaa så heter filmen som min mor och jag såg alldeles nyss,
men det hela började med att både hon och jag suckade eftersom vi insåg att vi båda har sett den flera ggr förut, eftersom den gick på canal + för veckor/månader sedan. jaaahaapp!
men vi tog oss igenom den och den är föör söt :p typisk high school film!
jag gillar "titanic"-temat på balen, hoppas att vi också har något liknande.

kalas
klänningar - i mängder. Köp en nu och fynda :)
för min del älskar jag skjortklänningar, sköna och praktiskt - fest som till vardags :)

tur med vädret
jaa, den filmen var det längesedan man såg, "vi hade i alla fall tur med vädret" :P hööm, tro om det är någon som har en att låna ut? ska börja knacka dörr imorgon känner jag.
när jag ändå håller på att snacka väder kan jag nämna att vädret blev mycket bättre nu till kvällen! tack för det, solen sken och allting! det gillas :P

two weeks notice
jag har sagt det förut, jag har nämnt den förut, den är helt underbar :) see it!
PLUS "love actually" otroligt bra den med.
hur kan detta dåå komma sig, kan det vara HUGH GRANT? ja det kan det.

bästa prylen just nu
om jag inte får säga det ena säger jag min mob tel. JAAA
tack för att den är såå kalabalikBRA. rosa - mums.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0