wow wow wow

jag har aldrig hittils varit med om något liknande.
på en dag har mina besökare här totaldubblats nästan TRIPPEL :P haha.
jag kan inte bli mer glad faktiskt!
imorgon ska jag testa och se om det fungerar med större bilder, det får bli dagens utmaning för morgondagen!
ska även då in till staden för att hitta någon pryl till mams, hon får gärna följa med och välja.
tror även att vi ska ta en tripp till farmor där också!

nu när jag ändå tittar på dvd:n så ska jag komma ihåg och lyssna på låten de sjunger på skolavslutningen! lina vill veta och det vill jag med, inte för att hon frågade för 4 veckor sedan men bättre sent än aldrig - ett svar!

godnatt young people.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0