åh, nej, åh, nej, åh, nej

nu är jag verkligen efter i tidsplaneringen. vad håller jag på med?
illa.
jag som skulle titta på min brors match .- det sket sig totalt.
jag som skulle hinna med ALLT OCH LITE TILL idag, - det sket sig också
och jag som ska var ahos mormor och morfar at 1 a clock.
det hinner vi.

men då kan jag inte hålla på så här. ajaj.
vill ha nya kläder, känns som att det var bautalängesedan nu, faktiskt. (och nu kommer jag att bli hånad för att jag använder ord som "bauta" men det struntar jag i, erkänn: det var lite läckert ändå? O jaa.)

yes, tiden är inne på påklädning, innan mor kommer hem och skriker att vi ska åka iväg. det är nog bäst att vara ute i tid ändå.

farsdag: pappa fick paket - ett par skinnhandskar, en snygg tröja (från moi), en bok, en teckning & strumpor. vackert far. jag som ville äta frukost med the family men det blev inte heller av.


jaja, på med kläder och det NU

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0