avrundad sammanfattning

närbilder, det är grejer det = eller inte. jag har aldrig gillat det där med närbilder - hualigen.

här har jag fluffat till håret ordentligt - men ja, det gjorde jag enbart FÖR ATT. sedan plattade jag ner det, och ja, så blev det.

vad datorn är seg idag? jaja, jag är i alla fall stolt över att kunna lägga in bilder på den här datorn - UTAN att skrika på hjälp. yeeey.


även här är håret tillfluffat, men man ska ju trots allt när det gäller närbilder
- fokusera sig på ansiktet (ja där har ni anledningen till att jag aldrig vill visa närbilder. ) se där. sitt på stortån. (snart skriker mor att vi ska åka iväg.! en bild till bara...)




och här är håret nerplattat. det känns som att det inte ser ut såhär ändå, men men, så kan det gå!

nu har jag fluffat till håret - IGEN :D weeei..



Kommentarer
Postat av: Q

Fina bilder.

2006-11-13 @ 09:06:19
Postat av: Q

Du borde inte vara rädd för närbilder, bilderna är ju jättefina!

2006-11-13 @ 12:08:26
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0