godis och tidningar

det blev inköpet idag, två tidningar så nu blir det godis och läsning, eller snart,
cajsa lär få ta den ena och jag den andra - sedan skiftar vi.
victor jobbar - som vanligt på dessa vackra lördagar!?

igår;
det blev som så att när jag som mest gjort mig iordning bangade jag ur och victor fick åka utan mig :P, eller jag fetvägrade och han insåg att jag inte ville följa med :p
istället blev det jag, cajsa, victors far och emil som satt framför idol och smaskade - till en början.
emil åkte iväg, cajsa somnade, pappan i familjen åkte in till staden och ja, då var det bara jag kvar. gick upp till victors rum, och låg framför idol - utröstningen och somnade strax därefter. :P illa.
elva var klockan då jag tittade sist.
vaknar upp då victor kommer in till mig - innan tolv. haha, rolig utekväll? njae. men istället fick jag mys - trodde jag. det visade sig vara som så att han hade två grabbar till med sig och de drack kaffe nere i köket. jag somnade om. men det var bara trevligt ;) kul att vara med på deras kaffekvällar (78 ggr i veckan). :D
halv ett hade de åkt hem och ja, victor somnade och jag var pigg. kul liv.

idag;
vaknar 8.16. otroligt, så tidigt har jag ALDRIG hittills vaknat frivilligt hos v, men idag blev det så.
åt frukost och sådant sedan så gjorde vi inte så mycket mer, spelade4 kort, åt lunch - korv med bröd (jag smälte ost på, mumsigt).
fortsatte spela kort, sedan kom cajsa hem och vi sjöng - victor och jag - julsånger och det blev riktigt skoj faktiskt, vi har insett att vi ska göra en julkonsert i skolan ;D taggad? ja visst!

sedan åkte vi och handlade, skjutsade victor till jobbet och ja nu sitter vi alla här hemma, har städat litegranna.
ikväll åker jag till min familj - kan inte kalla det hem längre med tanke på att jag sover där 2 nätter i veckan.

men det värsta av allt var att mamma ringde och berättade att en nära har avlidit. jag brast ut i gråt. illa.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0