måndagmorgon

yes. malin har ställt väckaren på klockan o6.o1 och victor blir sur. :P
well det hade räckt med halv sju så att säga, vi åkte till victors mamma klockan sju för att fira cajsa som fyller 13 idag :) tonåring. :) o ja.

där sjöng vi vackert och åt tårta, tända ljus och liknande. och vi gav även vårt paket till cajsa - riktigt snygg ljusdekorationsgrej :)
sedan åkte vi tillbaka och victor gjorde sig klar medan jag gick och la mig igen. sovmorgon - skönt!

nu har jag packat väskan (vi har trots allt ishockey idag) och jag hittade någon tröja hos victor :P blir bra det.

frukosttime. jag är hungrig.
i eftermiddag blir det kalas :)

Kommentarer
Postat av: Q

Tårta till frukost det var inte dåligt;) Hur gick det med hockeymatchen?

2006-11-27 @ 13:22:58
Postat av: Malin0

Q: nej men o nej! haha, jag åt tårta plus en timme efter - yoghurt o mackor. äter hur mycket som helst ;)

och hockeymatchen gick kanon - två assisst! ;)

2006-11-27 @ 19:59:00
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0